Meteen naar de content

Gratis verzending vanaf €34,95

Hoge klanttevredenheid

Veilig winkelen en betalen | SSL-omgeving

info@xevora.nl

Verzendbeleid - verzendkosten & levertijd

Verzendbeleid

Wij verzenden NIET naar postbusadressen of APO/FPO-adressen. Op dit moment verzenden we alleen binnen Nederland en België

Verzendmethode
Bestellingen worden op maandag tot en met vrijdag verzonden met de verzendmaatschappij: Yunexpress.

Verwerkingstijd
1-2 dagen (maandag - vrijdag)

Transittijd
10-19 dagen (maandag - vrijdag)

Bestellingen worden binnen 1-2 werkdagen verwerkt en de transittijd is 10-19 dagen. De bestelling wordt de volgende dag na de verwerkingsdag geplaatst en verzonden. Houd er rekening mee dat we niet in het weekend verzenden.

Voor verzending naar Nederland en België, zijn de verzendtarieven als volgt:
Voor bestellingen met een bestelwaarde tot €34,95 betaald u €4,95 voor de verzending. Bij bestelwaardes boven de €34,95 is de verzending gratis.

 


Voorwaarde Prijs
Gratis verzending (incl. Track en Trace) € 34,95 en meer Gratis
Verzending (incl. Track en Trace) € 0,00–€ 34,95
€ 4,95 EUR

Bij bevestiging van verwerking ontvangt u ten alle tijden een track & trace code waarmee u de bestelling zelf kan volgen. De tracking link en pagina worden aangeboden door 17track. 

Verzendstatus:
Zodra uw bestelling wordt verzonden, ontvangt u een e-mail met verzendbevestiging waarin uw trackingnummer staat vermeld. Als u niet onmiddellijk een verzendbevestiging per e-mail ontvangt, maakt u zich geen zorgen! We kennen de leveringsdatum of het tijdsbestek dat bij het afrekenen is verstrekt en we zorgen ervoor dat de artikelen binnen die periode worden geleverd.

Wijzigingen aan bestellingen:
Neem onmiddellijk contact met ons op als u wijzigingen wilt aanbrengen in uw bestelling. Houd er rekening mee dat aangepaste en vooraf bestelde artikelen niet kunnen worden omgeruild voor andere ontwerpen.

Artikel niet ontvangen:
Als u een bestelling succesvol hebt geplaatst en deze nog niet hebt ontvangen terwijl de trackingstatus aangeeft dat deze is afgeleverd, dient u contact op te nemen met de vervoerder om uw zending te achterhalen, aangezien wij geen controle hebben nadat het item is overgedragen aan de vervoerder. Als het probleem aanhoudt, kunt u ons vriendelijk e-mailen op info@xevora.nl.

Klantenservice:
Telefoon: +31612762665
E-mail: info@xevora.nl

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
De gemiddelde levertijd bedraagt 10 tot 19 werkdagen. De producten worden namelijk direct vanuit de leverancier naar jou verzonden. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

De verwachte levertijd is voorbij, waar blijft mijn bestelling?!
In 99% van de gevallen worden de bestellingen binnen de verwachte levertijd geleverd. Helaas kan het weleens voorkomen dat een bestelling in het leveringsproces vertraging oploopt. Heb je 3 dagen na de verwachte levertijd nog niets ontvangen? Neem dan even contact met ons op.

Ik mis een aantal producten bij mijn bestelling, hoe kan dat?
Het kan zo zijn dat producten afzonderlijk van elkaar verzonden worden. Als er items uit je bestelling ontbreken ontvang je deze doorgaans na 2-3 dagen.

Contact
Wij doen ons uiterste best voor u als klant. Daar hoort bij dat u ons eenvoudig kunt contacteren. Mocht u vragen hebben over het een of ander dan kunt u ons bereiken via het contact formulier op onze website of via onze contactgegevens: 

Email: info@xevora.nl
Telefoon: +31612762665

Bezoek- en postadres:
Mollerusweg 68
Haarlem 2031BZ
Nederland

Openingstijden:
Zondag: gesloten
Maandag: 
10:00 - 17:00
Dinsdag: 10:00 - 17:00
Donderdag 10:00 - 17:00
Vrijdag: 10:00 - 17:00
Zaterdag: 10:00 - 15:00

Verzendgarantie
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@xevora.nl. Wij zoeken dan samen met u naar een passende oplossing.


Gratis verzending vanaf €34,95

Profiteer van gratis verzending bij bestellingen boven de
€34,95

Veilig winkelen en betalen

Reken veilig af in een 100% SSL-beveiligde omgeving